A continuació us expliquem com podeu fer les reserves per aquesta web i la informació que heu de tenir en compte durant la vostra estada a l’ermita de la Mare de Déu d’Esperança de Cruïlles .
1. Com reservar sales i barbacoes
Per reservar, heu de mirar al calendari de Reserves que l’equipament que voleu està disponible en la data del vostre interès i omplir correctament el formulari. Les reserves quedaran confirmades quan es faci lel pagament del donatiu a través de Pay Pal o targeta de crèdit (també a Pay Pal).
2. Preus i pagaments
Les donacions indicades estan exemptes d’IVA. El pagament s’ha de fer mitjançant la pàgina Reserves d’aquest lloc web i mitjançant la passarel.la de pagament segura de Pay Pal.
3. Resposta a les peticions de reserva
La web es l’únic mitjà per a reservar les instal·lacions de l’ermita de la Mare de Déu d’Esperança. La reserva queda confirmada quan es realitza el pagament i el sistema envia un email amb la confirmació.
4. Acceptació de la reserva
La no recepció del missatge amb la confirmació de la reserva pot ser a causa d’algun problema transitori de comunicacions en la xarxa o algun error d’escriptura en l’adreça de correu electrònic. En ambdós casos, si no heu rebut el nostre correu de confirmació, és aconsellable que us poseu en contacte amb nosaltres a reserves@marededeuesperanca.cat
5. Cancel·lació de la reserva
En cas de cancel·lar la reserva feta per causes alienes a la Fundació, l’import no serà retornat.
6. Horaris i recollida de claus
L’horari d’ús de les instal·lacions és de 8 del mati a 20h del vespre (hora límit)
Les claus s’han de recollir el mateix dia al matí, de 9 a 10:30 h o de 12 a 13 h, a CA L’ESTANYOL de Cruïlles:CA L’ ESTAÑOL
C/ RAVAL, 6 (darrere les escoles del poble, sobre el camí que porta a Sant Miquel de Cruïlles)
17121 CRUÏLLESTel. 972 64 05 57
7. Respecteu les instal·lacions i l’entorn
Les zones comunes (lavabos, gronxadors i la zona exterior) són compartides amb les persones que reserven tant els locals com les barbacoes. La convivència i el respecte és important perquè tothom pugui gaudir de l’estada.
8. Neteja i sortida
Cal deixar el local o barbacoa escombrat i fregat, i les cadires i les taules netes i recollides.
Si, en revisar el local o barbacoa després del seu ús, es considera que no ha quedat net, al donatiu se li aplicarà un suplement de 30 € en concepte de despeses de neteja.
9. Recollida i retorn de claus
Els grups són responsables de recollir la seva zona, així com ajudar a mantenir netes les zones comunes per assegurar que, en marxar, tot està tal i com s’ha trobat.
Cal tancar l’equipament utilitzat amb clau i deixar les claus a la bústia de ca l’Estañol o a la vivenda d’Esperança.
10. Consultes:
Per qualsevol dubte, consulta o incidència, preguem que us poseu en contacte amb la Fundació enviant un escrit a info@marededeuesperanca.cat